dinsdag 28 januari 2014

Pottendraaien ...

De laatste tijd weer regelmatig gedraaid ... dat moet, want anders gaat de souplesse uit de vingers.
Hier foto's van mijn laatste creatie: een pot van 30 cm diameter in een ... vind ik toch ... prachtige blauwe kleur met aan de bovenkant een donker gekleurde gerand om een contrast en een speelsheid weer te geven.









Ik gebruik de potten als fruitschaal, pastaschotel ...
Gemakkelijk omdat ze ook in de oven mogen, 't is namelijk steengoed, dat wil zeggen gebakken op zeer hoge temperaturen.

1 opmerking:

  1. Caroline,

    Dat zijn heel mooie schalen. Ik wil ze wel graag eens in het echt zien. Laat je via je blog weten als je nog eens op een markt staat. In Gent of in de buurt?

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen

Over mij

Ik ben Elisabeth, 26 jaar. Ik hou ervan om overal waar ik kom een lekkere koffie te gaan drinken. Dit is echter niet altijd een gemakkelijke opdracht ... daarom deze blog!